Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Καπόνο για τίτλους στον Παναθηναϊκό

Ο Τζέισον Καπόνο έφτασε στην Αθήνα λίγο μετά τις 6.00μ.μ. και στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού δήλωσε αποφασισμένος να προσθέσει και άλλα πρωταθλήματα στην πράσινη συλλογή.



Στην Αθήνα βρίσκεται από το απόγευμα της Τρίτης ο Τζέισον Καπόνο με τον Αμερικανό "Bomber" να κάνει την εμφάνιση του με ένα καπέλο με ένα τεράστιο "B" το οποίο θα μπορούσε να παραπέμπει και στο χαρκτηριστικό του που είναι ο βομβαρδισμός των αντίπαλων καλαθιών.

Ο Καπόνο ο οποίος έκανε την εμφάνιση του στην πύλη Α λίγο μετά τις έξι δήλωσε ενθουσιασμένος που βρίσκεται στον Παναθηναϊκό και έτοιμος να προσφέρει και άλλους τίτλους στην τρόπαιοθήκη του Τριφυλλιού ενώ δήλωσε ορεξάτος να μπει ακόμα και αύριο στο γήπεδο να παίξει:

«Είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα να παίξω για τον Παναθηναϊκό. Ήταν ένα μεγάλο ταξίδι και οι τελευταίες μέρες ήταν δύσκολες. Είμαι ενθουσιασμένος όμως, που ήρθα να παίξω γι' αυτή τη μεγάλη ομάδα με αυτούς τους παίκτες. Θέλω να κάνω ότι μπορώ, το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσω να πετύχουμε τους στόχους μας. Παρακολουθώ τι γίνεται στην ομάδα στα τελευταία δέκα παιχνίδια.

Τα βλέπω, μαθαίνω τα νέα, ξέρω ότι στην Ευρωλίγκα παίζουμε καλά και η ομάδα βρίσκεται στην κορυφή του ομίλου. Παίζουμε σκληρά, είμαστε ανταγωνιστικοί και παίζουμε εξαιρετικά το τελευταίο διάστημα.

Είχα ένα οικογενειακό πρόβλημα το τελευταίο διάστημα με θέμα υγείας, το ξεπεράσαμε και τώρα είναι όλα καλά. Ήταν πολύ σοβαρό. Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω, όλα είναι υπό έλεγχο και προχωράμε μπροστά»

«Είμαι έτοιμος να μπω κατευθείαν να βοηθήσω την ομάδα, αν και λίγο κουρασμένος γιατί ήταν μεγάλη η πτήση. Ο Ούκιτς και ο Μπανκς ήδη μου έχουν μιλήσει για το σύλλογο. Ξέρω πολλά για την σπουδαία ιστορία του. Θέλω να βοηθήσω ώστε να πετύχουμε ακόμα περισσότερα. Δεν έχω παίξει μπάσκετ για μερικούς μήνες, όμως εύχομαι εφόσον είναι δυνατό από αύριο κιόλας να ξεκινήσω προπονήσεις. Η ομάδα πετάει για τη Μόσχα δεν ξέρω αν θα είμαι στο ταξίδι, θα περάσω από ιατρικές εξετάσεις αύριο και μετά θα μπω αμέσως στο γήπεδο».

Όσο για τους στόχους του, ο Καπόνο ήταν ξεκάθαρος: «Στόχος μου είναι να κατακτήσουμε και άλλα πρωταθλήματα και τίτλους με τον Παναθηναϊκό. Είναι πολύ απλό, αυτό θέλουμε και μπορώ να κάνω και άλλα πράγματα μέσα στο παρκέ. Πάρα πολλά, όχι μόνο να σουτάρω καλά.

Για να παίζεις στο ΝΒΑ πρέπει να κάνεις και άλλα πράγματα. Να παίζεις άμυνα, επίθεση. Έχω παίξει σε πολλές ομάδες στο ΝΒΑ, ξέρω τι πρέπει να κάνω και είμαι σίγουρος ότι μπορώ να βοηθήσω πάρα πολύ τον Παναθηναϊκό. Να παίξω άμυνα, επίθεση, να παίξω έξυπνα. Ξέρω πολύ καλά τι χρειάζεται μια τέτοια ομάδα από εμένα».

Κλείνοντας, ο Καπόνο αναφέρθηκε και στην πολύτιμη εμπειρία που «κουβαλάει» από το μαγικό κόσμο του ΝΒΑ: «Είχα την ευκαιρία στην καριέρα μου να παίξω με πολύ μεγάλους παίκτες και μαζί τους και ως αντίπαλος, όπως ο Κόμπι Μπράιαντ. Έχω την εμπειρία που χρειάζεται, έχω μάθει από αυτούς και σίγουρα όλα αυτά θα μου φανούν πάρα πολύ χρήσιμα στην καριέρα που τώρα ξεκινάω στον Παναθηναϊκό».
pigi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου